Ik heb een vraag maar mijn mail wordt niet beantwoord?
Beste klant,
Na het overlijden van mijn moeder, die met liefde deze webwinkel heeft opgezet, ben ik bezig om haar werk voort te zetten. In deze overgangsperiode kan het zijn dat de verwerking van bestellingen en het beantwoorden van berichten wat langer duurt dan je van ons gewend bent. Ik streef naar verzending binnen één week.
Ik zet mij er echter volledig voor in om de webwinkel met dezelfde zorg en passie voort te zetten en waardeer uw geduld en begrip tijdens deze aanpassing.
Hartelijk dank voor uw vertrouwen.
Andreas de Jong
-----
Dear customer,
Following the passing of my mother, who lovingly built this online store, I am in the process of continuing her work. During this transition period, processing orders and responding to messages may take a little longer than usual. I aim to ship orders within one week.
However, I am fully committed to running the store with the same care and passion, and I greatly appreciate your patience and understanding during this time.
Thank you for your trust.
Andreas de Jong
-----
In zeer drukke tijden kan het voorkomen dat uw email niet direct beantwoord wordt. Dit komt omdat ik dan de hele dag bestellingen aan het verpakken ben en dan geen mails kan beantwoorden.
Hoe verwijder ik artikelen uit mijn winkelwagentje?
Als je rechtsboven het winkelwagentje aanklikt en vervolgens op bestellen klikt, kun je naast het artikel op het vuilnisbakje klikken. Dan verdwijnt het artikel uit de winkelwagen.
Hoe kan ik iets retourneren?
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kan je het product binnen 14 dagen retourneren. Het product dient in de originele verpakking verzonden te worden zonder beschadigingen. Kosten voor het retour sturen van het product komt op rekening van de consument. Wanneer ik je product in goede staat retour heb ontvangen, zal ik het bedrag terug betalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt betaald.
Wanneer je iets retour wilt zenden, kun je eenvoudig een retour aanmelden in je account.
Voor meer informatie bekijk de pagina Retour & Annulering
Hoelang duurt het voordat ik mijn retour label ontvang?
Zodra je een retour hebt aangemaakt zal je direct de mogelijkheid hebben om het retour label te downloaden.
Ik wil mijn bestelling ophalen, kan dat ook?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen op ons afhaalpunt. Hiervoor kies je als betaaloptie "Afhalen " .Er worden dan geen verzendkosten berekend.
Betalen kan aldaar, kontant of via de pinautomaat.
Indien het artikel op voorraad is kan de bestelling vanaf de dag erna, dagelijks op worden gehaald van 10.00-18.00 en zaterdags van 11.00 tot 13.00
Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling betalen via iDEAL, PayPal, Creditcard of vooraf overmaken via je bank.
Voor België kan betalen via bankoverschrijving, Bancontact/Mister cash ,Creditcard of PayPal.
Voor Duitsland kan betalen via bankoverschrijving, Sofortbanking , Creditcard of PayPal.
Wat is de levertijd binnen Nederland?
Beste klant,
Na het overlijden van mijn moeder, die met liefde deze webwinkel heeft opgezet, ben ik bezig om haar werk voort te zetten. In deze overgangsperiode kan het zijn dat de verwerking van bestellingen en het beantwoorden van berichten wat langer duurt dan je van ons gewend bent. Ik streef naar verzending binnen één week.
Ik zet mij er echter volledig voor in om de webwinkel met dezelfde zorg en passie voort te zetten en waardeer uw geduld en begrip tijdens deze aanpassing.
Hartelijk dank voor uw vertrouwen.
Andreas de Jong
-----
Dear customer,
Following the passing of my mother, who lovingly built this online store, I am in the process of continuing her work. During this transition period, processing orders and responding to messages may take a little longer than usual. I aim to ship orders within one week.
However, I am fully committed to running the store with the same care and passion, and I greatly appreciate your patience and understanding during this time.
Thank you for your trust.
Andreas de Jong
Wat is de levertijd buiten Nederland?
Beste klant,
Na het overlijden van mijn moeder, die met liefde deze webwinkel heeft opgezet, ben ik bezig om haar werk voort te zetten. In deze overgangsperiode kan het zijn dat de verwerking van bestellingen en het beantwoorden van berichten wat langer duurt dan je van ons gewend bent. Ik streef naar verzending binnen één week.
Ik zet mij er echter volledig voor in om de webwinkel met dezelfde zorg en passie voort te zetten en waardeer uw geduld en begrip tijdens deze aanpassing.
Hartelijk dank voor uw vertrouwen.
Andreas de Jong
-----
Dear customer,
Following the passing of my mother, who lovingly built this online store, I am in the process of continuing her work. During this transition period, processing orders and responding to messages may take a little longer than usual. I aim to ship orders within one week.
However, I am fully committed to running the store with the same care and passion, and I greatly appreciate your patience and understanding during this time.
Thank you for your trust.
Andreas de Jong
-----
bestellingen worden verzonden via PostNL. Download hier een PDF met de levertijd per land.
Ik heb besteld echter na een aantal dagen mijn artikelen nog steeds niet ontvangen, hoe kan dat?
Met name bij nieuwe collecties die nog maar net in het assortiment zijn toegevoegd, kan het zijn dat er een of meerdere artikelen nog niet ontvangen zijn c.q. een levertermijn aan verbonden is. Dit staat altijd bij de artikel informatie aangegeven.
Wilt u er zeker van zijn dat het artikel op voorraad is, of wat de verwachte levertermijn is, adviseer ik u altijd de informatie goed te bekijken.
Wat is het minimum orderbedrag?
Het minimale orderbedrag in de webwinkel is € 10,00 excl. betaal en verzendkosten.
Bestellen met betaaloptie vooraf overmaken, hoelang blijven de artikelen gereserveerd?
Als de betaling na 6 dagen niet ontvangen is, wordt de bestelling automatisch gestorneerd.
Hoe zit dat met BTW? Komt dat er nog eens extra bij?
Alle bedragen getoond bij het artikel, zijn inclusief BTW. Als je een artikel in het winkelwagentje doet en vervolgens naar afrekenen gaat, zie je onder de streep het artikel vermeld staan exclusief BTW en de daarbij horende BTW staat dus apart vermeldt.Het totaalbedrag is dus het artikel en de eventuele verzendkosten inclusief BTW. Voor enkelen onder ons is dit verwarrend echter compleet normaal en wettelijk zelf de correctie manier van het weergeven van prijs.
Waarom kan ik niet meer stuks bestellen van mijn artikel?
Wanneer je bijvoorbeeld maar 1 stuk kan bestellen, is er nog maar één van op voorraad en naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer op voorraad bij onze leverancier.. Wil je er toch graag meer hebben, stuur mij dan een e-mail dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
Ik heb een artikel van GreenGate ontvangen met een oneffenheid, kan ik deze retourzenden?
GreenGate Keramisch Tafelgerei - Algemene informatie
Elke productiestap, van klei gieten, assembleren, polijsten, glazuren tot en met decoratie, wordt met de hand uitgevoerd. Kleine onregelmatigheden en variatie in grootte en kleur zijn daarom onvermijdelijk en slechts een natuurlijk onderdeel van elke keramische productie. Deze onvolkomenheden komen zowel voort uit het handmatige productieproces als uit de delicate aard van het natuurlijke materiaal. Variatie in kleur is afhankelijk van de verschillende bakomstandigheden.
Retourzendingen om bovenstaande redenen vallen dan ook niet onder "retourzending door gebrek of breuk en komen te allen tijden voor uw rekening.